100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: שלושה חודשים

מאת: ברק הלימי (24.01.2016)

שלושה חודשים מאז החל הפרוייקט ודרכתי לראשונה במשרדי ״טוויסטד״, והנה בישרו לי שהגיע הזמן להפרד ולעבור לשלב השנוא עליי מכל - שלב הסיכומים. הרי קשה לתאר תקופה כזו קצרה בה קיבלתי כל-כך הרבה, בכמה פסקאות בודדות, שיתקשו להסביר במילים עד כמה ההתמחות שינתה לי את הצורה בה אני אפעל מעתה.

במהלך ההתמחות נחשפתי למספר רב של כלים וטכנולוגיות שמעולם לא חשבתי לעצמי שקיימות. אלו, מאפשרים לנו כמפרסמים להגיע אל קהלים חדשים שמעולם לא דיברו אליהם, להכיר טוב יותר את קהל היעד ולחשוף אותו בפני אנשים שזה באמת מעניין אותם. וזה אולי אחד מהשינויים המבורכים ביותר שיש לעולם הפרסום להציע - לא עוד לדחוף לאנשים לפנים פרסומות בנוסח ״קנו אותי״ כמו שהם שונאים,

אלא פרסומות אשר נותנות לצרכנים ערך אמיתי וכנה לגבי המוצר ויוצרים סביבו סיפור שלם. אבל אל תתבלבלו - כניסת הטכנולוגיות השונות לעולם הפרסום לא הורידה אפילו במעט את היצירתיות וה״סקסיות״ שאפיינו את משרדי הפרסום כל השנים, אלא ההיפך הוא הנכון. בעולם הדיגיטלי של היום, אנו נחשפים לכמות עצומה של פרסומים שונים בכל יום, מה שמגביר את הצורך שלנו כמפרסמים להתלבלט מעל כולם באמצעות יצירתיות מבריקה בשילוב הטכנולוגיה החדשנית וללכוד את תשומת לב הצרכן, שמצידו ירצה להעניק לנו אותה, והעיקר שנפנה אליו במה שמעניין אותו.

העולם הזה משתנה ללא הרף וזה משפיע ישירות עלינו כמפרסמים . בין אם זה אנחנו, בני האדם, שהצרכים שלנו משתנים במהירות רבה מבעבר, או שמה מדובר בטכנולוגיות שצופסות את מקומן בשגרת חיינו - תמיד עלינו להשאר במעקב צמוד אחר השינויים הנעשים בעולם ולא להוריד לעולם את הרגל מהגז. רגע אחד של חוסר תשומת לב ואתה עלול למצוא את עצמך נשאר מאחור ולא רלוונטי. ולכן מילת המפתח היא לקרוא. לקרוא לקרוא לקרוא. להבין שתמיד יש דברים חדשים להחשף אליהם. כך למשל, בשבוע שעבר הטיח בי אחי הקטן בן ה-11 כי אני זקן, וזה לאחר שגלשתי בפייסבוק, בעוד הוא מחליף תמונות עם חבריו בסנאפצ׳אט. אז אחרי שהתאוששתחי מהפגיעה באגו שכן חשבתי שאני אדם בסך הכל צעיר בנפשו, שאלתי למה הוא בכלל התכוון והתוצאות הכו אותי הלם. מסתבר שהילדים כיום רואים בפייסבוק כמוצר ל״זקנים״. כשנפל לי האסימון לגבי מה שאמר לי, פתאום כל מה שלמדתי במשרדי החברה התחבר לי, וזה אולי השיעור החשוב ביותר שאקח לעתיד מתקופת ההתמחות שלי בחברה . לעולם אסור לנו להשאר אדישים בעולמנו, אלא תמיד להיות בעניינים, להתעניין ולחקור מה מעניין כיום, להכנס אל תוך עולמם של קבוצות גיל שונות משלנו ואם צריך וממש חייב, אז כן, גם להחליף עם חברים תמונות בסנאפצ׳אט.

אני יודע שלמרות שהפרוייקט הזה נגמר, בשבילי זו היא רק התחלה. במהלך השנה וחצי שנותרו לי עד שאשלים את לימודיי, אני גיליתי מהי הדרך בה אני רוצה לצעוד אל עבר הגשמת חלום ישן של השתלבות בעולם הפרסום הישראלי.

נקודת הסיום של הפרוייקט הזה היייתה ללא ספק גם נקודת ההזנקה שלי לקריירה.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×