100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: אז ככה זה מרגיש....

מאת: לילך ברנשטיין (11.01.2016)

עברו כבר כמעט חודשיים מאז כף רגלי דרכה בפאתי אסם. תקופת ההסתגלות תמה ועברתי בכל הכוח לעשייה. באסם יוצא לי להתנסות בכמה דברים בו זמנית וזו בדיוק מהות העשייה וההוויה באסם - שהכל קורה במקביל וכל הזמן.

תחילה, הייתי שותפה פעילה לבניית הקטלוג הראשי של כלל מוצרי אסם. אותו קטלוג שמגיע כמעט לכל הקמעונאים בארץ. ככה יצא לי להכיר מקרוב את המגוון העצום של מוצרי אסם. תהליך העבודה כלל ישיבות עם הסטודיו, ועם כל חטיבת שיווק בנפרד, לוודא שהכל מתקתק כמו שעון ולאתר טעויות בזמן, בכל זאת - לא נרצה שיזמינו במבה ויקבלו מנה חמה בטעם בולונז.

במקביל, השתתפתי באירוע בייבילנד של סופר פארם. אירוע המתקיים מדי שנה, בו כל החברות בארץ שעוסקות בתחום התינוקות מגיעות לפנק את ההורים וההורים שבדרך. במטרנה היה לנו מתחם פעילות גדול שכלל ייעוץ תזונתי, ייעוץ שינה, טעימות לתינוקות של מגוון הדייסות והמחיות ואפילו פעילות מגניבה למחזור קופסאות המטרנה. בחנות הפופ-אפ שנפתחה רק לצורך היריד, נחשפתי לאיך הדברים עובדים מהצד השני, המכירות, המבצעים, אמצעי הנראות השונים הפזורים ברחבי החנות, ניהול העובדים בתוך החנות ועוד. לאחר האירוע השתתפתי בישיבה אשר מטרתה הייתה להפיק לקחים מאירוע הבייבילנד. בישיבה עצמה היה לי מה להוסיף ולתרום וההרגשה שאני חלק ממשהו שהוא הרבה יותר גדול ממני בערה בכל עצמותי.

את ההתמחות שלי אני עושה במחלקת פיתוח קטגוריות המכונה בשם -CCSD

Category Sales Development Channel המחלקה שאחראית על תרגום האסטרטגיה השיווקית לאסטרטגיה מסחרית בנקודות המכירה ועל הבנת הדרייברים שמשפיעים על הקונה. העבודה השוטפת שלי ביומיום כוללת פרוייקט שאני עובדת עליו (תישארו קצת במתח עד הבלוג הבא ), ישיבות מחלקה, פגישות עם גורמים שונים מתוך אסם ומבחוץ ועוד. אחת הפעילויות שזכיתי לקחת בהן חלק היא "המכירה הסינית". זו פעילות שמתרחשת זו השנה השלישית ומיועדת למגזר החרדי. לא, אין שום קשר לסינים, זה פשוט סוג של הגרלה מאוד נפוצה במגזר החרדי. את הפעילות מובילה חטיבת השיווק הקולינארית , ואנחנו ב- CCSD, מביאים לידי ביטוי את כל מה שקורה בנקודת המכירה. התהליך מתחיל מישיבת התנעה לפרויקט, משם יוצא בריף לסטודיו שיעצב את האלמנטים, וכשמפיקים אותם מגיעים לחנות ובודקים שזה נראה מעולה בשטח! אז ביקרנו בחנות בבני בברק יחד עם הצוות שאחראי על יישום אמצעי הנראות בנקודות המכירה, בדקנו שכל האלמנטים מתאימים בצורה אבסולוטיות ושמענו הערות והארות מהשטח. בתחילת ינואר חנויות המגזר החרדי יצבעו כולן בצבעי המכירה הסינית - צהוב אדום ותכלת.

פעילות נוספת שלקחתי בה חלק והפעם בשוק הרשתות הפרטיות שמתרחשת בינואר, מבצע "משתלם לי!" זכיתי לראות כיצד הכל מתחיל מרעיון, איך לפתוח את השנה כמו שצריך, לעשות מבצע משתלם לצרכנים ולהביא את מגוון מוצרי אסם לידי ביטוי. ליאיר כהן, מנהל שוק רשתות פרטיות, היה חלום, "לצבוע" את כל שוק הרשתות הפרטיות במבצע משתלם לי, וכשהוא הגיע איתו לצוות שלנו ב-CCSD, הגשמנו לו אותו. עכשיו לכם נשאר רק להגיע לאחת מהרשתות ולהתרשם...

בקיצור, אין לי רגע דל, אני נהנית מכל רגע ומנסה לספוג כמה שיותר בהזדמנות המטורפת הזו שקיבלתי באסם. כיף לי לקום בבוקר ולדעת שאני מגיעה למקום ששואף הכי גבוה שרק אפשר ואני חלק ממנו.

לילך ברנשטיין

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×