100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

מאת: אביבית לחמי (11.01.2016)

מישהו בארץ רחוקה, קונפוציוס שמו, אמר דבר חכם - "תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד בחייך". וואלה, צדק.

אז הנה אני, אביבית לחמי, באמצע הדרך בהתמחות בפרויקט The Leaders, שמחה לגלות לכם שאני בהחלט לא מתכוונת לעבוד אפילו יום אחד בחיי. אוהבת את מה שאני עושה.

אין ספק שתחום השיווק זה תחום סופר אקטיבי, תמיד צריך להיות עם האצבע על הדופק, להביא את הדבר החם הבא, להיות הראשונים, לחדש, להוביל. יש כאלה שאומרים שתמיד צריך להיות ב stress, אני קוראת לזה קריאייטיביות. אמרתם יצירתיות? אמרתם אביבית לחמי.

אני מוצאת עצמי חושבת על מחלקת השיווק בארגון, על הישיבות במשרדי הפרסום ועל הדרך המדהימה שעברתי עד עכשיו בעזרת המנטורים האלופים שלי, צחי לנגר וירדן עוז. מציפה מולי את כל הידע שרכשתי בעולם השיווק הרחב, בעיקר בתחום הדיגיטל, ומרגישה כמו ספוג שמתמלא ועולה על גדותיו. סופגת מידע מכל מקום אפשרי, ממחלקת השיווק האדירה ובפרט מסמנכ"ל השיווק, צחי לנגר, שיאמר לזכותו שהוא לא חוסך ממני אפילו פיסת מידע אחת. נרגשת מלשבת במחיצתו ולתכנן מהלכי ביצוע לגבי כנס העוני. ביחד אנחנו יושבים וחושבים איך בעצם אנחנו גורמים לציבור הרחב, ביניהם אנשי ממשלה ומומחים מובילים בארץ ובעולם, לחשוב כמונו כדי למגר את תופעת העוני בישראל. שוברים את הראש, מריצים שלבי פעולה ומתכננים עד הפרטים הקטנים, שואפים לפתח רעיון שמעביר מידע קריטי לצד רטט של אמוציות. אה כן, ובמקביל צריך לפתח רעיון לגבי חנוכה. ורגע, יש גם את הרעיון לפורים. ולא, לא שכחתי גם את פסח. אני צופה ביצירה של מוחות חזקים מתעמתים ומתדיינים על נושאים רבים בו זמנית. בועת מחשבה קופצת לי מעל הראש- כמה מידע סמנכ"ל השיווק יכול להכיל במוח אחד? ובאוויר תמיד צפה התחושה הבלתי פוסקת שאנחנו חייבים להגיע לפתרון בזמן המוקצב לנו, פתרון שמצריך מחשבה עצומה וגלגול אינסופי של רעיונות! חלקם מתפוצצים שנייה לפני הסוף (בדיוק כשכבר סגרתי הצעות מחיר וכבר ראיתי הכל עולה לאוויר), וחלקם כמו כדור שלג ענק שמתפתח לתוצר הסופי אחרי דיונים רבים. חברים, זאת יצירה!

אז יש רעיון גדול, איך עכשיו מוציאים אותו לפועל?!

במחלקת השיווק שלנו יש הרבה אנשי הייטק, בעיקר סטארטאפיסטים. למה, אתם שואלים?

ברוב הזמן אנחנו המשרד פרסום של עצמנו - אנחנו הקריאייטיב, הפלנרים, הארט-דייקטורים ואפילו האחראיים ל\אנשי גיוס התרומות. אנחנו אלה שחושבים על הרעיון ומביאים אותו לידיי ביצוע. אנחנו מזניקים את עצמנו בקו ההתחלה, ונותנים ספרינט עד שחוצים את הסרט בקו הסיום כמנצחים.

אז נכון, אני די מורעלת ספורט, אבל בלי קשר לזה, תמיד יש אצלנו תחושה של ווינריות. דמיינו לכם איזה מדהים זה שאתם יכולים לחשוב על רעיון שיסייע לצמצם את תופעת העוני בישראל ופשוט להריץ אותו. הרעיון הזה הופך לבייבי הקטן שלכם. איזה מדהים זה שאתם יכולים להשפיע!

אף אחד לא מרפה מהרעיון שיש לו, כל אחד מאנשי השיווק מעלה הצעה ולא נח עד שהוא מקדם אותה. כשמדובר בארגון Pro-Bono ("פרו בונו") אתה נדרש להיות יצירתי הרבה יותר ממה שחשבת!

בסוף אנחנו חוקרים כמה כסף הצלחנו לגייס, מתרגמים את זה למונחי עזרה (לכמה בתים נוכל לעזור בחג הקרוב?), ואז זה מגיע. התחושה החזקה הזו של השליחות. ופתאום, בלי יכולת לשלוט בזה, החזה מתנפח וחיוך רחב נפרש על הפנים. כן, אין ספק, ככה זה מרגיש להיות ווינר אמיתי.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×