100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

מאת: שלומי מזרחי (31.12.2015)

שלום חברים ואחלה שבוע!

כמה שבועות אחרי הבלוג הראשון שלי אני חוזר לספר לכם כמה עובדות מעניינות שגיליתי.

אני כותב לכם מהמשרד של אלון, מנהל מותג "אחלה" שמלמד אותי את רזי המקצוע.

אחרי חודש וחצי של התמחות בחטיבת "מזון טרי" של "שטראוס" אני יכול לספר לכם שלא משעמם פה לרגע. לצוות פה יש הרבה עבודה מאתגרת ומעניינת.

אז נתחיל מהחפיפה הארוכה והמעמיקה שעברתי. כל הפגישות והסיורים עליהם סיפרתי לכם בבלוג הקודם עזרו לי מאד לחבר את כל הנקודות לתמונה אחת מושלמת.

בלימודים במכללה אתה לומד על המחלקות השונות במשרד הפרסום ועל הקורלציה ביניהן.

כאן, ב"שטראוס מזון טרי", לא וויתרו לי לרגע ודאגו לכך שאכיר את כל בעלי התפקידים שיש להם ממשק ישיר או עקיף עם מחלקת השיווק של החטיבה. מפגישה לפגישה הבנתי שיש יותר ויותר נושאי תפקידים כאלו וזה רק מאמת את ההנחה הראשונית שלי שהכל מתנקז לשיווק.

בנוסף להיכרות המעמיקה שלי עם מחלקת השיווק של החטיבה, פגשתי את נועה, סופרוויזרית של "באומן בר ריבנאי", משרד הפרסום שהמותג "אחלה" הוא בין לקוחותיו. נועה הסבירה לי כיצד משרד הפרסום על כל מחלקותיו עובד עם מחלקת השיווק של "שטראוס מזון טרי" ועדכנה אותי במגמות מעניינות מאד בעולם השיווק וביחסי משרד פרסום – לקוח.

למדתי ששיווק תוכן בדיגיטל כבר לא רק בחצר האחורית של הפרסום. היכולת להגיע לצרכנים ייעודיים ("לטרגט" בשפה השיווקית) ולמדוד את התוצאות של המהלכים הללו בזמן אמת הפכה את המדיה הזו לכלי חשוב מאד והכרחי. אם בעבר כל מהלך שיווקי היה מתחיל במדיות המסורתיות ומלווה בדיגיטל, היום ניתן לראות שיותר ויותר מהלכים מבוצעים בדיגיטל בלבד ומניבים תוצאות נהדרות לא פחות. כן כן רבותיי הרווקים, איתרתי שימוש משמח יותר למילה אנג'ייגמנט (engagement), ובדיגיטל זה יצירת מעורבות של המותג עם הצרכנים הפוטנציאליים.

אני חייב לציין באופן אישי, שטרם ההתמחות שלי בשטראוס, לא הכרתי את עולם השיווק הדיגיטלי באופן שאני מכיר כעת. תמר, מנהלת התוכן והנכסים הדיגיטליים של החטיבה, דאגה ודואגת כל הזמן לספק לי מידע וחידושים עדכניים כמו גם טיפים וצידה לדרך.

אז לסיום, אזכיר לכם עוד שני אירועים מכוננים ומעניינים שהיו לי החודש – הצילום לסרטון בשדה ציורי של חצילים והראיון עם מנכ"ל החטיבה היוצא, מר אלי איצקין. הקישורים מופיעים ממש כאן בעמוד, ואתם מוזמנים להקליק, לקרוא ולצפות. רק דבר קטן- אם תבחרו אחרי זה להתחיל לאכול חצילים לא מבושלים, אני לא לוקח על כך אחריות ;)

ועכשיו אני נכנס לחדר של דורי, מנהלת השיווק של תחום הסלטים בחטיבה, יחד עם אלון, סיגל ויניב השף- הולכים לטעום סלט חדש!

מה זה הולך להיות? ששש... אסור עוד לגלות.

אבל מה שכן, במקום הזה בלוטות הטעם שלי עובדות שעות נוספות...

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×