100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: כבר נקשרתי. למקום, ללקוחות, לרעיונות...

מאת: לירון יעקב שבתאי (31.12.2015)

אני נהנת בלימודים. נהנת מרגעי החשיבה, הלמידה. נהנת מסדנאות והרצאות שמשאירות טעם של עוד, שמכניסות אותנו עמוק לתעשייה, אך עם זאת מקנות לנו עוד משהו, איזה ערך נוסף שתוחם את הלמידה, נותן לה אופי.

ואז הגיע הפרויקט הזה, והתלהבתי ממנו והתחלתי להכיר אותו ואת העולם שאליו אני נכנסת. ואיתו נפתח פתאום משהו נוסף. אם ניכנס עמוק לפרסום ונדבר דרכו, אז הגיעו אליי המון תובנות על התחום הזה, הכל כך מעניין ומלא האפשרויות. יש איזו תחושה עילאית להיות חלק ממכונת הפרסום הענקית הזאת, מהגלגול המדהים שעובר קמפיין, שעובר רעיון.

אני מרגישה כבר חלק מהמקום, חלק מהנבחרת המדהימה של אדלר-חומסקי. עד היום כבר הספקתי לעבור בכלל המחלקות המעניינות, השונות. ואיכשהו, ככה פתאום, "נתקעתי" במחלקת פלנינג. זו האחראית על האסטרטגיה, "החשיבה שמאחורי..."

הדחף הטבעי שלי לקח אותי לשם וכמובן שהחיבור עם הצוות, השפה המשותפת, ארשה לעצמי להגיד, הסקרנות שלי לתחום הזה ולעומק שבו – הם שמנתבים אותי למחלקה הזאת בימי ראשון וחמישי. עד כה חברתי כמעט לכל אחד מחברי הצוות. קיבלתי משימות, חשבתי על רעיונות, פיתחתי קונספטים ולמדתי מכל אחד מהם המון.

עומרי, מנהל פלנינג, מצליח לחבר אותי באופן מדהים למחלקה הזאת. מאפשר לי ללמוד, מעניק לי הזדמנויות ומצרף אותי לגלגל השיניים המדהים הזה כאילו הייתי חלק ממנו מאז ומתמיד.

דניאל, איילת, ליאור ובר, פלנרים מנוסים שמצליחים להכניס אותי גם כן לתוך עולם האסטרטגיה ואני לומדת מכולם בלי סוף. כל אחד מהם מביא איתו משהו שונה, מרתק, מלא חשיבה ואינטיליגנציה.

גם במחלקת קריאייטיב לקחתי חלק ונהניתי מהמחלקה הזאת ומהחשיבה השונה, שצריכה להבריק ולבוא ממקומות לא צפויים. היכולת להביא תוצרים מרתקים למהלכים חשובים, היא שהשאירה אותי פעורת פה ומלאת סקרנות באשר לחשיבת הקופי, דרך העבודה שלהם והחיים שנכנסים ממש לתוכה.

החוויות במקום הזה רק נערמות. ההכרות עם הגורמים שמניעים את השם "אדלר-חומסקי" מאפשרת לי ללמוד בלי סוף, להיקשר, להבין ולהרגיש חלק.

כולם כאן מקסימים ועובדים בסינרגיה יוצאת דופן. מהמנכ"לים שחושבים בלי סוף, מתקנים, בודקים, מביאים הכל לידי שלמות וכלה בעובדי המשרד השונים שעובדים עד שעות מאוחרות, מגיעים מוקדם לעבודה ומלאי מחויבות לדבר המדהים הזה.

ההמצאות במשרד הזה רק מאששת לי מה שחשבתי קודם. עולם הפרסום הוא כולו אמנות. החשיבה כאן אינה יכולה להיות ליניארית, שיטתית (למרות שלא חסרים מודלים לעבוד לפיהם), הרעיון כולו הוא להתאים את עצמך, את החשיבה, את המטרה ולא להפסיק ללמוד, להסיק, לחקור, לשאול ולבדוק.

הגענו לאמצע הפרויקט והתחושות מעורבות, מכיוון שמצד אחד רכשתי בלי סוף ניסיון, ידע ופרקטיקה. אך מנגד הזמן אוזל, מתקדם ולא מחכה ויש לנצל כל רגע ממנו ולהפיק את המיטב. אני מאושרת שאני חלק מהדבר הזה, זכיתי.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×