100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

מאת: אביבית לחמי (02.12.2015)

"היי, מדברת אביבית לחמי מפרוייקט דה לידרס, רציתי לשאול מתי להגיע ביום הראשון? 7וחצי? 8?"

"חחח לא חמודה, אצלנו מתחילים ב-9:00 ".

הגעתי לארגון, מנסה לקשר פרצופים שראיתי באינטרנט למציאות, מחייכת ונכנסת למחלקת השיווק.

"היי אביבית ברוכה הבאה לארגון לתת, הבאתי לך מחברת, שמי ירדן - מנהלת תקשורת שיווקית, זאת זהר בנעט - מנהלת שיתופי פעולה שיווקים, וכאן יושבת נטע יהל - מנהלת השיווק,

פה את יכולה להכין משהו לשתות ובמגירות האלה יש לנו אוכל".

כעבור שעתיים וחצי..

יש לי במחברת 30 משימות, שתי פגישות, עדכונים, מיילים, פרויקטים עתידיים, הורדה לבית דפוס וישיבת צוות עם מתנדבים מצרפת וארה"ב בשעה 11:00.

"אהה אביבית, עוד דבר חשוב ביותר, כל המשימות צריכות להתבצע על הצד הטוב ביותר ושיהיו מוכנות להיום.."

אם להיות כנה, נחתתי מעולם האקדמיה, שם כל מטלה ומשימה נקבעת לעוד שבוע לפחות, מה גם שאני פעילה באגודת הסטודנטים שקידמה את הרעיון שאפילו שיעורי בית ייקבעו שבוע מראש.

התחלתי למספר את המשימות במחברת שלי ולחשב את הזמן המוקצב..

בטח אתם שואלים אם הייתי לחוצה..

לא, האמת שלא, זה דווקא החלק שפחות הייתי לחוצה בו. שתיתי כוס מים, נכנסתי למצב טורבו, וקול פנימי לחש לי באוזן "ברוכה הבאה לעולם השיווק.. כאן הכול מתבצע כאן ועכשיו"

זה הרגיש לי כמו תחילתו של מסע אדיר, שאין לאף אחד מהנבחרת מושג איך הוא ייגמר..

אומנם זה רק ההתחלה, אבל עד כה עברתי בארגון לתת שבועות מלאים בעשייה, אין תחום במחלקה שלא נגעתי בו, שלא נחשפתי אליו. הגעתי לארגון מדהים עם אנשים מקסימים עם לב רחב, שפועלים מתוך צורך אמיתי שבוער בהם, לסייע לאוכלוסיות במצוקה. זכיתי להכיר את ירדן, היא ממש כמו מנטורית, מסבירה על כל נושא ותחום אפשרי בין אם קשור לעולם השיווק ובין אם לא.

לרוב התמקדתי בארגון בכל נושא הדיגיטל והתקשורת השיווקית, מי מכם שלא יודע, מדובר בעיקר בהפצת מסרים בכל הרשתות החברתיות ובאתר הארגון. מסרים שיעניינו את קהל המטרה שלנו, כאלה שיסחפו את הקוראים, מסרים שיפיצו את העשייה שלנו בארגון לתת. זה הרגיש לי שמחלקת השיווק היא המחלקה הכי חשובה ומשמעותית בארגון, המחלקה שעושה הכי הרבה רעש באופן הכי שקט בעולם..

אז מתי באמת הייתי לחוצה?

הגעתי הביתה, יושבת עם משפחה שלי, כולם מארגנים ומתכננים כל דבר אפשרי בנוגע לחתונה שלי עוד שבועיים, ואז שמתי לב שאני שומעת את מה שכולם אומרים.. אבל לא באמת מקשיבה..

משהו מהדהד לי בראש, משהו אחר מעסיק אותי..

חשבתי על הארגון, על העובדה שהייתי חייבת למצוא דרך להעביר מסר בצורה הטובה ביותר, ואז..

עלה לי רעיון! ההתמחות סחפה אותי צעד אחד קדימה, כמו הרבה מקומות עבודה בחיי, אני טיפוס שאוהב להביא את הפתרון, לחשוב קצת מעבר..

במהירות אדירה פתחתי את הפלאפון והקלדתי בכמה מילים מה אני הולכת להציג בפרזנטציה הבאה בישיבה של "אחראי מדיה" ביום רביעי.

אני אישית אהבתי את הרעיון ואני באמת מקווה ששאר המחלקות יאהבו :) .

אז כמו שהבנתם בהתחלה, קוראים לי אביבית לחמי, בת 23 מחולון. מתחילה את השנה השלישית לתואר במנהל עסקים התמחות בשיווק פרסום ודיגיטל.

מתרגשת מכניסתי לתוכנית הדגל של המכללה למנהל the leaders בשיתוף כלכליסט.

מסמיקה כל פעם שאני נכנסת למכללה ורואה את התמונה שלי על שלט ענק בכניסה, שעליו כתוב "30 סטודנטים מצטיינים נוגעים בהצלחה, ב 30 חברות מובילות במשק הישראלי".

שלכם, אביבית לחמי.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (2 סה״כ)

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

אביבית תותחית אמיתית וגם בחורה מקסימה

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×